sobota, 15 września 2012

ImAgInE . ♫♪


Jesteś siostrą JB . Masz 16 lat i pewnego dnia Bieber Cie odwiedza .
- aa..tęskniłam za Tobą .! – krzyczysz i rzucasz się na niego w wyniku czego lądujecie na ziemi , śmiejąc się .
- Kocham Cię .
- ja Ciebie też Justin . – spędzacie cały dzień razem w centrum handlowym , na kręglach , w kinie i przed telewizorem obżerając się pizzą . Następnego dnia , obudziłaś się dosyć późno i jak co rano poszłaś się wykąpać . Jak zawsze pod prysznicem śpiewałaś i wymachiwałaś głową . Po wyjściu z łazienki w samej bieliźnie nie przestawałąś śpiewać .
- niewiedziałem , że śpiewasz i tańczysz . – powiedział Twój brat widząc Twoje ruchy , które on nazwał tańcem .
- bo nie śpiewam i nie tańcze , a poza tym przestraszyłeś mnie . – ubrałaś na siebie czarne rurki i luźną koszulkę z ciasteczkowym potworem .
- a teraz to co to było .?
- nic , ja zawsze tak , ale to jest tylko takie niewiadomo co.
- tak tak , jasne . Musisz nagrać ze mną piosenkę . I będziesz moją sławną siostrą , ale to fajnie brzmi . – uradowany poruszał śmiesznie brwiami .
- hahahhaa..NIE.-.-
- tak i koniec tematu . Idziemy skakać na bagi .
- co.?!
- spokojnie , skoczymy razem .
- hahaha..NIE.-.-
- tak . – zaśmiał się i po długich namowach ruszyliście w wyznaczone miejsce .
***
Po 6 miesiącach zostałaś gwiazdą , nagrałaś z Bieberem 3 piosenki i jedziesz z nim w trase, przygotowujesz się do roli w filmie , piszesz własne utwory i tańczysz . Uczysz się również grac na gitarze  i pininie , a lekcje dale Ci JB . CZYLI ZOSTAJECIE SŁAWNĄ RODZINKĄ. *.*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz