wtorek, 14 sierpnia 2012

Eight. ♫♪

O 4:30 zadzwonił mój budzik. Wstałam , wykapalam się i przebraam . Dziś postawiłam na elegancje. O.O tak.taak..wim …nie podobne to do mnie , ale jako asystentka menadżera One Direction musze jakoś wyglądac nje .? Włożylam wiec czarn rurki  , czarny zakit z ywijanymi rękawami , bluzke w brazzowo , czerwono kremowe paski , wosy spiełam w koski ogon i wpilam ddo niego czarnego kwiatka. Do tego wszystkiego dwie kreski na powiekach i czerwone trampki..co ja co , ale tramoki musz być zawsze . Została mi godzina na uzupełnienie wszystkich papierów i zadzwonienie do babki z wyiadu . Nie rozumiem po co tak wcześniee. Po załatwieniu formalności i zadzwonieniu spojrzaąm na zegarek..6:30 . Poszłam do Hazzy.
- 10    minut. – pwiadomiłam chłopaka jak i reszte. Wrócilam szybko do pokoju , po telefon, papery i harmonogram dnia po czym yszłam przed budynek .
- Harry , Hazza, Harruś  , Hazziątkoo.. – musiaąłm cały czas mówido Harrego , bo usypał .
- ja nie spie.- wmamrota z zamkniętymi oczami . Wszyscy się zaśmli i każdy zalgowal ę na twitterze , dzie umieścił wpisy o dzisiejszym dniu . Ja obaczyłam na wadomoći prywane , a tam co .? oczywiście wiadomości od ‘ fanek ‘ 1D . Pokazałam im to , a oni umieścili wpisy typu „ Jeśli jesteście naszymi PRAWDZIWYMI fanami nie hejtowalibyście nazej przyjaciółki.! ” Ja niektórym amsko poodpisywalam, niespecjalnie przejmuje się opinią innych , wiechuj im w dupy . Dojechaliśmy na miejsce, weszliśmy do środka i ustaliliśmy kolejność piosenek . Potem chłopaki j tylko przećwiczyli i gotowe . Tak ja ustaliłam , pruby trwały o 12;00 ,następnie przejechaliśmy do miejca gdie miał odbyć się wywiad i spotkanie . Tam również pomalowam i ubrałam chłopaków , co się równa z tym , że zdałam test na ich stylistke i viarzystke . Jeszze chwile mieliy do rozpoczęcia .
-a tak właściwie to dla kogo będzie ten wywiad .? – spytał Haz
- dla gazety ‘ Fun Club ‘
- spoko. No to idziemy , trzymaj się – One Direction weszło na sale gdzie był wywiad . Cały dzień nic nie jadłam. Wypiłam tylko 3 kawy i otrzbowałam następnej , wiec poleciałam na dół do bufetu. Pod koniec wywiadu prezenterka zadała pytanie dotyczące mnie. Wtedy wplułam kawe , którą miałam w ryju , a brzmiało ono tak: ‘ Harry , czy łczy Cię coś z niejaką Nicolet Higgins .? Widziano Cię z nią w Hiszpanii na zachodzie jak i wschodzie słońca , na obiedzi w hiszpańskiej reasauracji ora jak świetnie się bawilicie robiąc sobie zdjcia ‘ . No nie mogę , stałam tam jak wryta z wytrzeszczonymi oczami , czekałam co odpowie Harry .

* z perspektywy Harego *
Prezenterka zadała mi pytanie dotyczące Nicolet , nie wiedziałem co odpowiedzieć , ale w końcu zdecydowałem się na jasną odpowiedź .
- łączy nas tylko przyjaźń .A od wczoraj est również naszą stylistką i vizarzystką . – odpowiedziałem sztucznie się uśmiechając . Chyba nikt  nie zauważył ..to dobrze . Jeszcze 5 minut gadaliśmy o Nicol i skoczyliśmy wywiad.

* z perspektywy Nicolet *

Po skończonym wywiadzie chopaki podeszli do mnie , a ja udawałam , ze gówno mnie obchodzi to co powiedzieli i przeszłam z nimi do garderoby w celu przygotowania im zestawów na spotkanie z fanami .

Spotkanie minęło szybko , sprawnie i nawet miło . Jak zobaczyłam ryczące fanki bo zobaczyły 1D to myślałam , że się ze śmiechu posikam . O 22:00 byliśmy już w hotelu . Padnięci siedzieliśmy w pokoju Harrego i zdawaliśmy relacje z dzisiejszego dnia .
- mi podobało się spotkanie z fanami , a nie podobała pobudka . – oznajmił Styles , na co się wszyscy zaśmialiśmy .
- mi nie podobała się baba , która prowadziła z nami wywiad , dziwnie się na mnie patrzyła. A co mi się podobalo .? To właśnie spotkanie z fanami . – stwierdził Liam .
- a ja na próbie ledwo zyłem , a spotkanie z fanami było zdecydowanie najlepsze .
- tak , nie sądziłem , że mamy tu aż tyle fanów . – odparł zadowolony Niall , a Zayn go poparł.
- a mi się podobaloo..jak jechaliśmy taksówką i jak miałam jedna wolną chwilkę na waszym wywiadzie . Nie podobało mi się…nic tak w sumiee . A wy nie wiecie jak ja się lałam jak zobaczyłam jak wasze laski ryczą , że was zobaczyły . – powiedziałam i wybuchnęłam śmiechem .  
- jakie plany na jutro Skarbie .? – spytał Styles i objął mnie ramieniem .
- mam nadzieje , że ta ręka to tak przez przypadek mnie obejmuje Kochanie . – powiedziałam i podniosłam jedną brew do góry . Chłopak wziął ręke , a ja opowiedziałam jakie plany na jutro .
- więc jutro od 9:00 pruby..i prawdopodobnie do wieczora..okolo 19:00 powinny się spokończyć , ale to zależy tylko i wyłącznie od was. Potem macie wolny wieczór , a jaa..musze iść pozałatwiać z tatą formalności , harmonogramy uzupełnić i zadzwonić do człowieków , którzy organizują koncert .
- współczuje. – powiedział Zayn .
- oj taam..
- ide spać , dobranoc. – pożegnał się Niall .
- ja tez ide i wam też radze iść spać , bo jest 23:30 , a dziś był męczący dzień . Branoc. – pożegnałam się i wychodząc dostałam SMSa , był od Hazzy i brzmiał tak : ” Zostaniesz jeszcze .? : ) xx ” odpowiedziałam . ” Nie Harry , idź spać . Dobranoc. Xx ” .

* * *

Nadszedł dzień koncertu . Musiałam wstać o 6:00 i iśc do taty pozałatwiać jakieś duperele , a chłopaki mieli wolne aż do samego koncertu . W pośpiechu wypiłam kawe , przebrałam się w byle co i poszłam do taty .

* * *

O 18:00 pomalowałam chłopaków , przebrałam ich..znaczy nie dosłownie..ja im tylko naszykowałam zestawy , a reszta..to już oni zrobili . Potem szybko pomalowałam siebie , powiedziałam chłopakom co i jak i szybko przebrałam się w rzeczy , które naszykowałam wcześniej , czyli żółte rurki , biało , czarną koszule w kratke do połowy brzucha i czarne trampki . Do tego rozpuściłam włosy i ubrałam żółto-czarną full cap.
Koncert naszczęście udał się świetnie i w hotelu byliśmy o 23:45. Od razu każdy się spakował , bo o 4:00 rano ruszaliśmy w dalszą trase.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz